Інструкція для вчителя по роботі на порталі NZ

  1. Електронний журнал заповнюється вчителем за день –два  до уроку . Заборонено робити записи після уроку !!! Дозволяється коригувати .                    ( Якщо вчитель не заповнить журнал заздалегідь , то учні та батьки у щоденнику побачать пустий рядок у розкладі )
  2. У графі « Домашнє завдання» слід зазначити домашнє завдання , а також закріпити посилання на урок у синхронному режимі (zoom)
  3. Обов'язково розміщувати короткі нотатки до уроку або посилання на відеоматеріали , презентації чи інші види завдань у розділі « Дистанційне завдання»- це дасть можливість учням надати зворотній зв'язок .( Якщо це тільки завдання вивчити певний параграф з підручника ,  його слід продублювати у «Дистанційне завдання»  , а учні для зворотного зв’язку нехай надішлють фотографію записаної у зошит теми – це буде дисциплінувати дітей).
  4. Якщо на час дистанційного заняття у вчителя заплановано контрольну , самостійну , практичну , лабораторну роботи  то у розділі « Додати стовпчик»  « Тип уроку»  слід обрати не « Поточний» , а саме той , який є у календарному плані .
  5. Якщо учителеві потрібно виставити  оцінку за зошит , то у розділі                        « Додати стовпчик» заповнити все згідно календарного плану , «Зберегти».  Тоді знову «Додати стовпчик» і у розділі « Тип уроку» обрати не  « Поточний» , а «Зошит» та налаштувати потрібну дату, «Зберегти» .
  6. Якщо учителеві потрібно розрахувати « Тематичну оцінку» після вивченої теми , то потрібно застосувати алгоритм пункту 5 вказавши у розділі «Тип уроку» - «Тематична» .
  7. Давати можливість учням надсилати домашні завдання до наступного уроку.   ( якщо вчитель поставить будь – яку позначку учневі – учень не має змоги надіслати виконане завдання)
  8. Класним керівникам записувати Інструктажі у розділі «Облік проведення бесід, інструктажів, заходів з безпеки життєдіяльності» , що розміщений у журналі після переліку предметів .
  9. Класний керівник щодня перевіряє кількість уроків, пропущених учнями  у звіті "Облік відвідування", цей показник чітко відповідає обліку відвідування на предметних сторінках електронного журналу.Кожної п’ятниці класний керівник переносить «н» у Облік відвідування класного журналу .
  10. Давати можливість та заохочувати учнів відпрацьовувати пропущеня заняття ( « Н»)
  11. Оцінювати учнів на кожному уроці ( можна проводити з відтермінуванням до наступного уроку )

Критерії оцінювання  для вчителя :

  1. Якщо учень був на онлайн уроці але домашнє завдання не виконав , то він ( на розсуд вчителя) може отримати позначку – в –вивчав або ж оцінку середнього рівня ( 4-6 б) .
  2. Якщо учень не був на онлайн уроці , а домашнє завдання виконав , то він може отримати оцінку достатнього рівня ( 7-9 б).
  3. Якщо учень не з'явився на уроці та не попередив про це вчителя чи класного керівника , не виконав домашнє завдання , то учень отримує позначку «Н»- не був.
  4. Якщо учень не виконав контрольну роботу , тест чи інший вид оцінювання , то він отримує позначку «Н/А» - не атестовано.
  5. Якщо учень на запропоновані вчителем завдання надає відповідь:              « Вивчив» , « Прочитав», « Переглянув» і при цьому не надсилає жодного підтвердження то він отримує позначку « н/о» - нема оцінки.
  6. Позначку « зауваження» не рекомендовано записувати учням під час дистанційного навчання . Або ж виключно у випадках , коли учень зневажливо поводиться на онлайн уроці .
  7. Позначка « зараховано» використовується для учнів , що звільнені з фізкультури та з предметів , що не передбачають оцінювання .
  8. При виставленні оцінок рекомендовано використовувати заохочувальні або роз’яснювальні коментарі .